tja!

hej hej!
vart i skolan som vanligt idag det var helt ok lunch jämfört med andra dagar fick buurgare x)
när jag skulle hem sen då fick jag gå från finboda hamn -.- de tog typ 20 min det var typ omöjligt att gå på trotoaren så gick till slut mitt på vägen tur att ja inte blev påkörd då.. när ja kom hem så åt jag hem gjord cuacomale(stavning?) med nacho chips det var goott haha!
ska snart se film i think och duuusha och kolla kläder tills imorgon ja vi hörs puss!
skola suger för vi har fått läxläxa 85 sidor+uppgifter+läslogg och engelska läxa också -.-
hade vår första träslöjds lektion idag och ooh vad det kommer suga för ja gör alltid illa mej och ja kommernog inte få bra betyg för kmr få fråga ganska mycket i thiink

bara en bild jag tagit med min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0