rubrik

hej!
har varit i skolan idag som vanligt! vi hade håltimme på träsjöjden! det var god mat idag! fiskpaneter,potatis och röd stark sås andra fick nån med mjölk i..
kom hem för en stund sen,lilla syster håller på att bli sjuk vill inte bli sjuuk

alltså jag vill bara sätta på mej pyjamas och ta bort alla obekväma kläder och sjunka ner i soffan och äta nåt gott och halv sova men inte änns det orkar jag..
om ni vill följa min och mina grups konstiga blogg som vi gör på vår engelska lektion vi spelar olika karaktärer som vi hittat på,jag är en tjej såkallad "kim harington" blogg adress: http://teamengland.blogg.se/ det ända jag garanterar att den kan vara tråkig och man fattar lixom inte iden haha!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0