nothing works!

hej! sen  dag idag sluta 16.20 :/ kom hem direkt men det tar ju sin tid..
har ätit! och nu skulle vi sätta upp min nya tavla och sånt men alla spikar är slut bara små som inte håller upp tavlan så nu har jag 2 tavlor på golvet i rummet -.- och till den här pirats of caribbean bilden framför mig haha den ska bytas ut till nåt annat motiv nåt i rosa toner.. och vill måla min ur trista säng svart och fixa lite med den men det får vi se näre blir av och även nya gardiner i fräsh sommar stil! och nya förvarings korgar och kanske nya påslackan set hihi

men idag äre familjen annorlunda och spårlöst! vi börjar tidigt imorgon ush ush.. men klarade av isen idag för hade brodar asså ja bryr mej inte vad nån annan tycker man behöver inte va tant bara för att bry sig om att inte ramla hur kul är det och näre är is och vatten överallt

alltså längtar så oerhört till sommarlovet! bara allt snö och is försvan och blommor börja blomma och solen lyste och inga mörka kvällar eller morgonar och fågelkviter och sol och bad!! uuuuuhh vad det låter härligt va?


gulligt!
puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad är det för tavla? :D

2011-01-18 @ 13:40:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0