hej!

hej hej!
har inte bloggat idag men har varit i sickla
kolla runt i affärer och handla mat
köpte lite saker en tröja,trosor,ett armband och en tavla till mitt rum i pink och svart!  jag visar bilder från idag senare när kamera bateriet laddat antingen idag eller tomorow! vi kollade på fiskar också vi måste bara köpa värmare till akvariet och fiskar sen till vårt lilla akvarium (:
åt på donken med mamma och hanna tog mc bean den ända vegetariska där men den är faktiskt ganska så good!
det var så halt och typ översvämning i hendriksdal det tog dubblet så lång tid att komma fram alltså jag hatar verkligen vintern när allt smälter det blir helt blank is och vatten överallt jag orkar inte änns gå till skolan imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0