bakat bröd o bullar

hej har nyss ätit nybakade bröd med massa smöör haha! vaknade 12 ganska seent enligt mej men va fett trött! har så ont i magen så ska va hemma idag
just nu sitter ja i pyjamas och chattar.. ska dusha snart i think och kanske hjälpa till med nåt hemma o va med lilla syster hon vill leka med dockor -.- ja vill hellre typ spela kort höhö

angånde mitt hår.. borde jag färga eller låta det vara här ser ni utväxten och färgen ganska bra,och passar jag i utsläppt eller uppsatt hår?

 
(väldigt ful) men kolla min utväxt den ser svart uut! ooh vill inte färga för de sliter men ska ja gå med halvt brunt och halvt rött :/

har nån bra tips för snyggt och vårdat hår? själv rek. jag hårinpakning men det är inte värds bäst heller..

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0