2008/2009 och även vissa äldre!

på tyrol(grönalund) på julen

vid samma tillfälle på bild-lilla syster,jag,moster(anne),mosters man(raimo)
saknar när grönalund var öppet på julen!
vårt gamla hem åh känns konstig att titta på dessa bilder! <3


ibland saknar jag det här hemmet det var mitt hem i hela 13 år!!

här hade jag min riktiga hårfärg (: nawi så liten hanna var!avslutning i femman! åh så länge sen!
på åland med inez saknar!
när ja fixa denna söting till prinsessa!
siggesta gård
haha jag tjockis..
HAHA  bild från finland saknar!
vill ha min hårfärg..
finland <3
mormors stuga
saknar det här med mamma och hanna! :'(



rödhårig
svarhår
sommarlov



oh yes länge sen <3
 
nu har ni fått massa bilder! det får räcka för denna gång mer kommer nån annan dag
puss


Kommentarer
Postat av: inez

Alla dina bilder är länkar till facebook & bilden på mig är hemskt ! ;)

2011-01-03 @ 19:19:12
URL: http://inezasplunds.blogg.se/
Postat av: mimmi

din mormors stuga ser väldigt mysig ut! haha :D

2011-01-06 @ 13:52:44
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0