visste ni detta om mig..

har tråkigt så gör en visste ni detta om mig?:
1.jag har haft svart,jätte rött,lila aktigt,mörkblått,orange/blont och rödbrunt hår!! min riktiga färg är brunt..
2.jag är hel finska och även finska medborgare:)
3.jag är vegetarian och galen i grill chips hihi
4.jag va tjock i sexan och störde på lektionerna.
5.jag va typ emo i sjuan tyckte de va snyggt xD
6.jag hatar blodprov och att gå till läkaren.
7.jag har aldrig träffat min biologiska pappa
8.att jag är skit rädd för is xO
9.jag har ötit bläckfisk det va äckligt värre.
10.att jag kan bli väldigt arg och typ galen haha men ja är tystlåten ibland.
11.ja kallas railo typ alltid av mina klasskamrater
12.att ja älskar att åka till skansen och grönan med familjen
13.att jag är blyg i vissa fall men med dom ja känner mig trygg med dom är jag mig själv framför
14.jag har typ aldrig fått godkänt i nåt no prov
15.att jag älskar ta bilder men vår kamera är sönder så ja använder min kassa mobil kamera
16.jag gillar hiphop och rnb!
17.jag har inte så lätt att öppna mig framför nån jag tycker om
18.att jag hade en blogg förut som hette punkpanda.blogg.se haha
19.jag älskar att leka konstiga lekar med min lilla syster som att hon är en apa och ja e djurskötare hahaha
20.jag är missnöjd med min näsa och mina tänder!

nu får ni också en bild:)
fint va :D

//PUSS nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0