tusen gånger starkare

hej!
måste läsa den boken, asså i skolan vi ska läsa från 61-117 -.- och NO prov och so redovisning imorgon shit asså

ja chattar med astrid nu ska på bio med henne imorrn vi ska se the last airbend 3D och sen så ska ja hem och chilla;)
och på fredag vet ja inte men i helgen skulle vi åkt nånstans med mamma o hanna meen nu är mama jätte sjuk så vi kan nog inte får bli nästa vecka de "/ <3

ja vill köpa newyork yankees mjukisar tror ja ska köpa fast de ganska dyrt men hoppas de finns kvar i S eller xs byxorna är ganska lösa i like it! <3

sen så måste ja plugga ikväll och kolla på tv och lite sånt

vi har ju DISA varje onsdag o klassen de bara vi tjejer typ tjejsnack och övningar idag fiikade vi och vi kanske ska på bio med disa gruppen någon dag de skulle va najs :)

ja har inget mer att skriva bara lite bilder ;)

denna väska gjorde jag på slöjden idag ganska nöjd!:) +dagens outfith!


dessa brallor ser bättre ut real life tycker jag.


besluts ångest ja behöver massa annat ocksååå!!
jag igår med min stickiga tröja hihi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0