torsdagen!

hej
lite kort om denna daag!

vi har haft blandannat no,svenska och matte och språk.
jag blev sprayad me massa parfym av uros och typ fotad och filmad och ja fick typ damp på nåra killar i min klass men en chill dag till mestan dells men efter klockan 3 så skulle ja göra 3 prov!! på omprovs tiden
ja gjorde no,svenska och engelska duuktigt :D
sen åkte ja hem direkt för ja var klar typ 16.30 sent :/

men nu håller jag på med morgondagens läxa och facebookar lite hihi<3


varför är du så söt på samma gång men ändå så stör ja mig på dig av några skäll..

men här kommer bilder lite egopics yey.


glader face ful näsa :(

påväg ner från matsalen,asså vet inte va ja gör för miiin men ja äter iallafall knäckebröd ;P
dagens outfith skit dålig bild btw
fick av mamma 2 läppglans/läppsyl :)
äter detta nu  efter maten, åt laxröra och subs och julmust :D
just nu,euw.

ska fortsättaa mee läxan nu och kolla bloggar bye bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0