släktingar på besök+fredagen <3

heej!
igår vid 8 tiden när ja precis skirvit mitt inlägg om att ja skulle dusha o de vanliga så plingar de på dörren och där står min moste från finland och mormor! vilken översäkning asså:)
de va roligt att träffa dom!:D fick även saker och så nu är ja hemma och ska äta lax snart och så

denna dag så presenterade ja om uleåborg(en del av mitt hjärta typ?? heh) de gick bra!

sen hemkunskap de va chill men lite stressigt! och sist so

men jag åter kommer

har ingen bild på dagens outfith nu eller nåt facelook m.m men kanske senare men på måndag blir de eller på helgen

bild från i sommras,liite brunare och möörkare hår hihi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0