haloween

heej!

imorrn i skolan så ska man klä ut sig!

alla kommer få på bussen och i skolan :/! på bussen också fan va pinsamt alla kommer tro att det är "min stil" xO

hahaha omg inez vänta bara när vi ska till bussen piiinsamt ;) <33

bilder imorgon och vad jag ska ha på mig säger ja nog inte nu..

nu har ja inte hunnit plugga när ja o mamma letat efter kläder

men ska läsa på lite nu :)

och kolla på robinsons klockan åtta!

firar ni haloween?

inte jag men skulle vilja eller typ äta godis och god mat.. i sexan klädde vi ut oss och  sa bus eller pantflaskor fan va kul hahah ja inez och min lille syrra :D vi fick massa burkar skulle vela gå nu också men tror inte ja ska kanske lite för stor?
söt pumpa!

puss nathalie

Kommentarer
Postat av: em

Man kan inte bli för stor för halloween ;) Jag skiter i vilket, jag tvingar ut mina kompisar så går vi och tigger godis :D! Haha.



sv:

Tack så mycket :)

2010-10-28 @ 19:11:58
URL: http://justapieceofem.blogg.se/
Postat av: mimmi :d

nej du är inte för liten! :D

jag kommer göra det + man får godis och pengar :D

2010-10-28 @ 19:53:21
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0