vill inte

att vår vänskap glider isär! saker va så annorlunda när vi va "yngre" allt känns konstigt när man inte umgås mer och saker händer..man älskar ju dom även om man inte visar de ja vet inte hur ja ska förklara men saker förändras de nåt jag verkligen haatar!!

det var bara vi när vi gick på vilan kommer ni ihåg!
carro,stella,makda och janara (och andra men ja syftar på vår lilla klass)vi var med varandra 24/7 efter skolan! men nu vart tog allt vägen vår tajta vänskap på gården och över allt! jag kommer aldrig glömma aldrig
de svider..

nu när det nya kom så särades vi vår klass var inte en gemensam het längre alla slaffa nya vänner varför?

men de kommer nog aldrig bli "vi" igen..

på ekliden är allt anorlunda båda bra och dåligt där så har man även förlorat taajt vänskap..

men att ni finns  i mitt minne 4 ever ska ni veta!!! :(

sista dagen vi tillbrinagde i denna skola..
just då va man så jävla glad man skulle börja högstadiet man skulle träffa nytt folk! men man tänkte inte på nåt negativt då..  för man hade lovat varandra att inte bryta kontakten vi sa att vi skulle gräva en grop och ta en låda med saker som vi sparat och att vi skulle ses varje vecka och fika och prata om allt mellan himmel och jord men det blev inte så :( man kände lycka men ändå oro för hur de skulle bli..jag var glad för ja trides inte till all del i klassen men jag saknar det oerhört mycket ändå!!!
puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0