VARFÖR ÄR DEN SEG

vrf är datan seg den va inte de för nån vecka sen och den e ganska ny.. internet har funkat okej förut också asså ja hatar de känns som de har massa virus för den e seg haha! :(

men jag äter macka med jordnötsmör,nej inte alls fetto :) och jag har dushat,en snabb hårinpackning och peeling jag och sånt fresh fresh..

och ja nu ska ja dra har inget mer att säga kanske säger godnatt redan nu till er!!  vi hörs imorgon istället

sleep tight

föresten fick vg i en svenska text och g i no provet och g i engelska brev ja typ helt okej.. :)
hoppas ja får VG i slutbetyg i ämnen men iallafall G hope so ! yey
 mitt hår ser risigt ut :/ men de kunde vart värre..

puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0