Onödig fakta om mig

Hela mitt namn är Inez Hilda Aurora Asplund

Jag äter alldeles för mycket glass

Jag älskar att bli kliad på ryggen

Jag har aldrig varit hos läkaren

Jag har slingat håret när jag var 11 men inget mer

Jag älskar rött hår

Jag är inte så intresserad av sport men "hejar" på AIK

Hatar klumpig mascara !

Mina föräldrar bor ihop

Jag är 158 cm !

JAG KAN SPELA A-MOLL ! (HAHA CLARAA!)

Jag har sett typ alla serier 15 gånger om

Jag betalade ca 300 kronor för att gå och se på Sean banan

Min favoritfärg är orange

Är fortfarande sur på bertol för att hon slängde mitt äpple i vattnet

Tycker att RIKTIGT kort hår är snyggt (på vissa)

Hatar kissie

Har en katt och en hund som är konstiga (hunden har gett mimmi ett ärr, haha)

3 syskon har jag

Tycker töjningar (i örat) är snyggt men inte för stor

Äger bara strumpor som inte har ett par

Har varit i andra länder 5 gånger

Mina bästavänner är Nathalie och Mimmi


haha, bild från dalarna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0