SNOW IS HELL

hej hej kära blogg hehe!

denna dag började ganska bra de va kallt men iingen snö och regn skönt..sen kom man till skolan och de va helt okej som en vanlig dag MEN sen ser man huur de regnar,haglar och snöar myyyycket och de blir KAOS jag halkar 2 gånger på vägen hem och min jacka tål inte vatten(mocka grejs)(min nya vinter jacka kmr 20 december fatta hur ska ja klara mej..) och mina strumpor va obehagligt blöta och vantarna också och sminket rann näsan rann.. ja de va ABSOLUT en hemsk hemsk dag men nu är ja entligen hemma i värmen men morgon dagen väntar ja ska banne mej ha täckisar imorgon hahaha mobbas inte.

var även på läxläsnig i väntan på inez MEN hon fick inte pga snön vi skulle till forum och ja väntade i onödan och fick åka hem själv frysandes

de va skönt att komma hem..mamma lagga fyllda paprikor med ris,fisk,nån god sås inuti paprikorna väntar på dessa nu hungrg hungrig!

hur har er dag sett ut?

detta väder gör mej deppig :( önskar de va sommar de skulle va så jääääävla najs !!!!!

men nu är de inte de så man får "gilla" läget lixoom -.-

puss på er!

vi hörs senare ;) kanse nån B bild sen också seya

 

puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0