shululu

hej alla Ccoooolaa! hihi!!!!


hemma nu,varit i maxi och handlat nåra små saker hem, snällt snällt :) ska äta fiiish filé och potatis typ gott..men de inte klart än "/

stoppa i mig en macka nyss också med laxpastej! alltså visst låter de som om jag bara äter fisk haha;)

de suger att de så mörkt när vi slutar man typ känner sej lite rädd och nere när man går ut och när de så kaallt och möörkt ooocch halt kan de bli värre jo snöstorm och no buss :@

jag bor på sånt ställe där bussarna aldrig kmr när de e vinter och snöar mycket eller stor halka -.-

men nu ska ja kolla bloggar

måste komma ihåg att ta me no boken imorgon läxförhör på torsdag redan massa läxor (N)
och boken ska va läst tills imorgon och de måste ja ju göra NU eller snart..

men här får ni dagen nathalie
varmt och gossigt. men ja frös ändå så kallblodig ja är mähähä
outfith tråkig och alldaglig..


väx hår vääx :D vilken ginger bild -.- men jag vill inte färga mer. mitt hår va dubbelt så tjockt som nu, men lite för tjockt innan jag färgade med permanent hårfärgning många gånger +blondering har ju slitit väldigt :(

puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0