rubrik

hej!
min data är seg och ja kan typ inte gå in på nåt fick vänta 5 min för att göra mitt blogg inlägg så länge ladda den så nu får nu tyvärr ett kortaare inlägg för nu ska ja kolla på idol!

EN STOR DISS FÖR SEGT INTERNET ELLER SEGA DATORER! och idoter

och en stor hiss för söta vänner och godsaker och härliga och kläder för bra pris hehe!
hade bara lust

nu ska ja dra och stänga min sega data!

imorrn ska andreia hem till mig en stund och vi kanske pluggar och typ film o sånt.. och sen blir de läsa klart boken o skriva läslogg på söndag,jag blev glad för mina omdömen men hoppas dom blir ännut bättre!

vi hörs imorgon
kanske laddar upp bilder också
??

puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0