ny dushat here..

heej heej igen eller va man ska säga haha

denna dag har ja bloggat ganska mycket men ganska tråk också haha har inte fastnat på kort idag heller inte direkt att man tar bilder när man varit hos tanläkaren haha eller jo en bild när syrran stod o kolla på fiskar i väntrummet xd men de har ja inte laddat upp
imorgon ska ja ladda upp något om ja hinner :)

andreia svara inte på mess -.-

men nu har ja duhat och känner mej fräsh,skrubbat ansiktet och tog lite hårinpacking och sånt..meen mitt rum är stööökigt de inte najs :/ vill att de ska se ut som när vi typ precis flytta hit mitt rum va så vällstädat och ännu finare då! <33

haha men har kollat på tv också om släktforsking det va ett bra program!

p.s. mina händer luktar rak löder jordgub och nån kemikalie hahahha JAG ÄLSKAR JORDGUBBS LUKT PÅ SAKER OCH SAKER SOM LUKTAR NÅT SOM ÄR ROSA HIHIH

ja har glömt dushen halv öppen den droppar måste gå stänga den såå

se u later!

har ni tänkt på va ni vill ha i julklapp föresten? ja vill ha kläder och pengar men vi får väll se.. inget så dyrt som kamera som ja gärna vill ha hmm synd men nåra fina plagg och lite mellandags rea pengar går säkert att fixa :)

och kanske smink eller nåt också!
nån gammal bild bara :P

puss nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0