min dröm

Hade en väldigt konstig dröm inatt. (dom som känner mig fattar nog bättre)

Jag satt i eklidens matsal (som såg konstig ut) och smsade med ted.
vi skulle kolla på bio i stan tillsammans.
och så skulle jag gå och slänga min mat och råkade slänga i min tröja där.
efter det gick jag,mimmi,nancy och ellen in till ett grupprum där vi körde en lek.
jag vet inte om leken finns på riktigt men den hette hundarna och katterna iallafall.
hundarna skulle jaga katterna på alla fyra.
sen så öppnade vi en dörr och såg matilda och hennes kompis sitta i en soffa.
vi sa hej till dom sen så stängde vi dörren igen och fortsatte leka.

jag vet jag är konstig.

jag:
ted:

mimmi:
nancy:
ellen:

matilda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0