Dag 01 – Presentera mig själv

ni vet vem ja är så de behövs kanske inte mer om det är en ny blogg, men för er som inte vet heter jag nathalie och har haft den här bloggen i mindre än 1 år med min bff men nu har hon lämnat denna blogg.
jag älskar shoppa och va me familj och vänner,jag gillar ljus rosa och svart men förut under min punk/emo period hade ja bara mörka och lila kläder och kanske rött och ja hade vsart kort hår och även lila och rött var med..
jag gillar se på film twilight är en favvo och japanskt och även sånt såm avatar

smink och mode är nåt ja gillar och även tekna men de har ja inte så mycket tid till plugg plugg går nog före

men skolan va nåt ja hatade i sjuan ja plugga aldrig men nu så fattar man lixom alvaret (:
när ja har tråkigt går ja in på fb och bloggar

men ja orkar inte skriva mer om mej!
hejsvejs :*


puss nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0