bullee...

..är gott. stoppar i meej blåbärs bulle köpt på slussen höhö,kom nyss hem och de har inte hänt nåt spec. bara disa och att 
 ja typ va arg för en kille i klassen tog min penna xD och sen typ tog alexandeeer mögelluktande trassa på mej när killarna skulle städa i klassen gissaom ja fick lite damp. de va min favorti kiwi penna,haha skoja men en penna inte så viktig men jag vill ha allt som jag vill haha (:
orkar inte skriva mer eller jo de va syslöjd blev klar med min klänning eller nåt ni får se bilder later

men imorgon är de läxförhööör och så ska vi läsa i so och svenska så ska plugga om nån stund och dusha mums

men de va feeett med snö idag hmm inte så najs den gör kaos med meej

här får ni några timmar gamla bilder (;

2 nya saker i sminkväskan (:
puder-yves rocher 209kr(men vi fick 2 för 1)
mascara-160kr
bilder från idag

jacka ser ut att ha konstig färg men den va bara blöt,tål inte vatten "/
outfith-tröja med öppen rygg-ginatricot(i sommras),nät bolero-fåt av andreia
ny väska..
från igår!
suddig facelook.
puss nathalie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0