bloggdagar

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Meningen bakom ditt blogg namn
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – En vana som du önskar att du inte har
Dag 05 – En bild av en plats du varit på
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – En bild av dig och dina vänner
Dag 10 – Varför började du blogga?
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Planer / drömmar / mål du har
Dag 14 – Smeknamn du har, varför har du demsmeknamn du har, varför har du demDag
Dag 15 – Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden

Dag 16 – en bild av något som gör dig glad
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Den bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
ag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – favorit klädes plagg
Dag 21 – Din favoritlåt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

hej tänkte skriva om detta så gott ja kmr ihåg
tog detta från mimmis(privatastt.blogg.se) blogg vet inte vart hon hitta den (:
ja börjar me första idag etc.

puss nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0