Dikter...!

läs gärna!

skiver dikter om mina känslor... </3

 

livet är inte lätt livet är en resa som känns oändlig men nån dag tar det slut... så njut nu när du är på denna resa försök glöma den sorg du bär,alla vi har känslor och att gråta är okej! tårar är en gåva från gud som ger oss chansen att utrycka känslor skratt är en gåva också för vi kan skratta när vi känner glädje och gråta när vi känner sorg! sorg är den känsla jag bär på nu men ska försöka släppa den på resan men det är inte lätt kan inte låva kanske blir mitt hjärta aldrig helt igen </3

 

 

älsakr den häär!((har kopierat denna)):↓

► Play the moment



▌▌ Pause the memories



■ Stop the pain



◄◄ Rewind the happines

 

och en till ja skrivit:

 

A heart is not to play with, a heart is not a toy. But if you want to break it, give it to a boy!! </3

 

ja ville utrycka lite av mina innersta känslor...

 

men imrogon blire skoj ;) bio med kompisar!! alice i underlandet :D

 

// Puss & Kram Nathalieee

 

slänger in en bild på mej från igår :)<3

Jag :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0