julafton 2010


detta var på morgonen så rummet var stökigt och hade inte bädat än :/ haha men får duga! dagen outfith-blå kofta-åhlens,paljett linne,tights..en lite hemma outfith eller osminkat illafall (:
middag
jag åt-rökt och gravad lax,hemma gjort morots låda,hemma gjorde vego bullar,nån sallad rossolli hette den tror jag(terttu hade gjort),sill,potatis men så fanns det kött grejer som ja iinte åt

mamma innan vi skulle öppna packet(efter kalle anka och massa julfilmer)
hanna öpnnar nåt packet,hon fick-moxie girl docka med cykel,stor dock fashion doll,barbie med regnkläder,barn barbies med säng,2 spel,kläder!(ursäkta för mörka bilder)
dessa fick mamma av mig (:
och dessa också!
+ett örngott också! med texten-världens bästa mamma

mina julklappar


munkjacka (fram och baksida) färgen på första bilden är hur den verkligen ser ut,loove it! (av mamma)
tröja med inka broderier-av mamma
(en jätte skön mjukis kofta som känns som gosedjuur! av mamma

en fin sminkväska med detta i - SO? parfym,body lotion,parfym spray format,spegel,lääglans! av syster!
adidas byxor i clima cool material+pengar av terttu(gudmor)
väska med nitar!(av mamma)
denna och bodysplash hello kitty (av inez)

andra presenter från kompisar har jag visat en del förut men tack till alla!

puss och god jul!


Kommentarer
Postat av: inez (:

fina saker (: <3

2010-12-24 @ 21:32:13
URL: http://inezasplunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0