hej!

idag har jag varit med andreia i forum de fan aspackat med folk där!
köpte inget men såg fina saker ringar,en north brooke kofta och en på newyorker också (: ja ville köpa dt byxor alltså adidas wct brallor meen dom i man storlek är för stora även s men de finns på kill avdelningen precis samma  ville ha i st. 164 men dom va slut -.-!
jag stod i 25 min o vänta på bussen ute i hendriksdal snacka om att jag är en isbit fortfarande och har ont i örat och näsan rinner blä för viiinter!!

har inga nya bilder tyvärr
men vi höres

va tycker ni om nya headern den e ganska snabbt gjorde men blev helt ok. mimmi lade upp den fattar noll näre gäller att sätta upp headers

puss nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0