Dag 13 – Planer / drömmar / mål du har

mina planer dom närmaste åren:
gå ut skolan börja på gymnasium
få minst G i allt och satsa på lite hödre betyg också!
försöka lägga läxor i första hand
ta hand om mig själv och bara va..

mina drömmar:
att bli frisör och äga eget
rita och tekna kläder på fritiden och kanske som jobb i framtiden
bo i en helt ny och fin lägenhet,eller bo på landet på en bondgård <3
bo nära där det finns nån fin sandstrand skulle vara kul eller ha en sommarstuga brevid vattnet
få råd till alla mina drömmar ja skrev och att ha råd till bil+körkort
kanske ha en snäll pojkvän men inte barn iallfall föränns jag har klarat av studierna och pluggat så ja fått nåt jobb
bara må bra och hålla mig frisk..






PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0