Dag 06 – Min dag

hur den brukar se ut en vardag tar vi nu..

06.30-vaknar eller drar mig en stund i sängen
06.45-antingen dushar jag eller klär på mej om ja orkat dusha på kvällen.
vid 7 tiden-äter frukost och sminkar mig!
07.15-tar mediciner och fixar väskan,fort!
07.20-börjar gå ut till bussen sätter på mej ytterkläder
07.28-sitter på bussen.
07.45-tar andra bussen/väntar i hendriksdal
08.00-är i ekliden och sätter mina saker i skåpet
08.10-ca. 15.00 -LEKTIONER+lunch och raster (:
efter skolan-hem alternativt forum eller nåt annat med kompisar och sen middag och va med familjen,plugg och tv+data etc.
21.15-kvällsyslor-dush/tvätta smink,toa,tandborstning..
21.30-22.00-brukar ja gå lägga mej men om de nåt bra på tv så kanske lite senare

på sommaren är det frihet inget kan stoppa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0