20.16

hej klockan är lite över åtta och jag har ätit kaka som mamma bakat och fan vilken gris ja kan va ibland men mat är gott det går inte motstå,fattar inte folk som orkar banta när dom inte änns är tjocka det är inte fint att vara för smal.

ja orkar inte skola imorgon eller nåt granspråks prov heller varför ska vi kunna räkna på danska t.ex. -.-
vi ska se på nåt lucia tåg imorgon så vi måste börja 30 min tidigare också..

sen efter mååste ja lämna harry potter filmen fast ja slutar fyra :/ inez hänger med tror jag
orkar inte skriva mer har enormt ont i ryggen och mer.

jag och en riktigt shysst brud.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0