heej

hej!

igår vare ung08 me stella o vendela, ja "tappa" mitt busskort men sen fick vi gå från kungsan till slussen o ja fick med mina sista pengar köpa remsa och dra hem direkt men sen kolla mamma igenom min väska när ja kom hem så hitta hon den i ytterfickan men den hade åkt upp så man såg den inte -.- ja typ grät i stan när ja inte hitta busskortet o sf rabatt grejen va också där höhö

men nu är ja hemma hos mammas kompis.. och varit på tvättstugan lite B
idag är de dagen då angelina föddes för sju år sen (min systers döda barn) grattis :( <3

imorrn äre fredagen den 13onde :/ haha är lite vidskeplig ibland..

på lördag kommer som sagt my bff hem
måste träffa henne o göra nåt kul typ på direkten

love you inez.. hon måste blogga mycke när hon kommer hem! :)

 vill inte att sommaren ska ta slut :( och att bajs skolan ska börja !! angryyyy!

//PUSS nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0