tjabbaaa ;)

tja :cool:

 

idag hare vart skola som vanligt

på shemat stod bild ett av mina favvo ämnen och sen hade vi matte som är skit boring och engelska lika så -.- men de ända bra med engelska är att vi har Anna som lärare hon är najs :P

sen gick ja och ♥carro♥ till forum vi satt i typ 1,5 timme och pratade om maassa saker och åt lite småt o gott

ja köpte majs chips och jalapenos/sås carro åt typ 10 jalapenos på en gång hon kunde typ inte andas hahahahhahaha xD

och så va vi en stund på 2:an lite vid datorerna och spela spel :P

 

och så vill ja säga en sak ;)

inez du betyder oooeerhört mycket!!!!!:D :D :D <333 duu äär syyyysssteeer alltid kommer vi vara vänner

vi har redan varit de i 8 år (L)

och så betyder andreia,astrid,stella,carro.a, carro.ws.,emma,makda,vendi.m.m. såå mycket för mig!!!

tack för att ni finns mina underbara vänner

som man kan prata med när man är deppig

jag kan gråta skratta och ha kul med er!

(L) ^w^ ♥ :*

:love: you!!! ♥♥♥♥♥♥

 

 

//PUSS nathalie

 

 

 


Kommentarer
Postat av: niina

mäh jaaaaaag då????????? minns du mig ,din syyyyster?????:)

2010-04-13 @ 23:00:29
URL: http://niinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara till inez & nathalie ;D)

URL/Bloggadress:

Vad vill du fråga/skriva till oss då? ;}:

Trackback
RSS 2.0